Visa Card - hyppigt stillede spørgsmål

  1. Hvorfor skal jeg bruge mit VISA til at lave indskud?
  2. Hvorfor bliver kreditkorttransaktioner afvist?
  3. Hvordan laver jeg indskud til min konto med Visa Card?
  4. Er der gebyrer forbundet med en overførsel?
  5. Hvor lang tid tager det før pengene krediteres min konto?
  6. Kan jeg lave udbetalinger til mit kreditkort?
  7. Er det sikkert at oplyse sine kreditkortoplysninger?
  8. Accepterer I betalingskort?

1. Hvorfor skal jeg bruge mit VISA til at lave indskud?

VISA er et globalt anerkendt brand, som bruger den nyeste betalings- og sikkerhedsteknologi. Kortet accepteres af mere end 24 millioner forhandlere og anvender et stort udvalg af værktøjer for at undgå svindel. Du kan føle dig tryg når du bruger dit VISA online sammen med Verified by VISA-programmet.

2. Hvorfor bliver kreditkorttransaktioner afvist?

  1. De mest almindelige årsager er:
  2. Du har overskredet din kreditgrænse.
  3. Du har indsendt ufuldstændige eller forkerte oplysninger. Dit navn, adresse og/eller telefonnummer skal svare til oplysningerne i kreditkortudstederens system.
  4. Du har ikke indtastet det rigtige CVC-nummer (den tre-cifrede kode på bagsiden af dit kreditkort).
  5. Din bank tillader ikke overførsler til spilleselskaber. Hvis det er tilfældet vil vi anbefale dig at prøve et andet kreditkort eller vælge en anden indskudsmulighed.

3. Hvordan laver jeg indskud til min konto med Visa Card?

Følg nedenstående trin for at lave indskud til din konto med et kreditkort:

  1. Log ind på din konto.
  2. Gå til "Cashier" og vælg "Indskyd".
  3. Du vil nu se Visa Card-logoet. Klik på ikonet for at vælge denne indskudsmulighed.
  4. Indtast eller vælg dit indskudsbeløb og bonuskode (hvis du har en) og klik på "Indskyd".
  5. Udfyld "formular for indskud med kreditkort" og klik på "Indsend". Sørg for:
    Den indtastede adresse skal svare til fakturaadressen på dit kredit-/betalingskort kontoudtog. I modsat fald bliver overførslen afvist p.g.a. manglende bekræftelse af adresse.
    at de oplysninger som er relateret til dit kreditkort, såsom kreditkortnummer, CVC-nummer og udløbsdato er korrekt indtastede.
  6. Det næste skærmbillede vil vise dig, om din kreditkortstransaktion blev gennemført eller mislykkedes.
  7. Hvis transaktionen mislykkes, vil du se en fejlmeddelelse med årsagen til transaktionsfejlen.
  8. Hvis din transaktion blev gennemført, vil du se beskeden "Kreditkort køb gennemført" sammen med et unikt transaktions-ID, som du skal gemme på et sikkert sted.
  9. Luk vinduet og gå tilbage til lobbyen. Det vil kun tage et par minutter før din kontosaldo bliver opdateret. Hvis du ikke kan se den opdaterede saldo efter to minutter, skal du logge ud og derefter logge tilbage til din konto.

4. Er der gebyrer forbundet med en overførsel?

Ja. Vi opkræver et gebyr på 2% for indbetalinger med kort. I sjældne tilfælde kan kreditkortselskaber tage et gebyr, hvilket vil fremgå at dit kontoudtog.

5. Hvor lang tid tager det før pengene krediteres min konto?

Beløbet krediteres din konto i løbet af 1-2 minutter.

6. Kan jeg lave udbetalinger til mit kreditkort?

Ja, du kan lave udbetalinger til dit kreditkort, men kun hvis du har et VISA-kreditkort, som ikke er udstedt i USA. Du kan ikke lave udbetalinger til andre kort.Når du laver en udbetaling kan vi, i visse tilfælde og efter eget skøn, vælge at betale dele eller hele din udbetaling ved at tilbageføre tidligere transaktioner lavet med dit kreditkort.

7. Er det sikkert at oplyse sine kreditkortoplysninger?

Alle Cashier-transaktioner behandles i henhold til Payment Card Industry's (PCI) standarder for datasikkerhed. Vi anvender en TLS1.2 kryptering, som garanterer for sikkerheden af de overførte data. Denne avancerede beskyttelse er den samme som anvendes af store banker og pengeinstitutter verden over.

8. Accepterer I betalingskort?

Ja, vi accepterer MasterCard- og VISA-betalingskort som har et tre-cifret CVV2-nummer på bagsiden af kortet.