Dragon Tiger
Vi tilbyder et live Dragon Tiger spil med otte sæt spillekort og en live dealer.
Målet med spillet er at satse på, hvilken side – enten Drage eller Tiger – der får givet det højere kort, eller om resultatet ender uafgjort. Es er det laveste kort efterfulgt af 2, 3, osv. Kongen er det højeste kort; kortets kulør har ingen betydning.
Spillets gang
- Hvis en spillerunde er i gang, når du slutter dig til bordet, så vent til næste runde, og placer derpå dine indsatser.
- For at placere en indsats skal du vælge en jeton, og placer den herefter på en indsatsposition.
- Du kan placere flere jetoner på forskellige indsatspositioner samtidig.
- Nedtællingsuret i spillevinduet indikerer, hvor langt tid du har tilbage til at placere dine indsatser.
- Efter Ikke Flere Indsatser-signalet begynder spillerunden.
- Gevinster for vindende indsatser udbetales til sidst i hver spillerunde.
- For at spille en spillerunde skal du placere dine indsatser eller trykke på Gentag Indsats-knappen.
- For at springe en tur over skal du blot undlade at placere en indsats på bordet.
Spillets gang
- Placer din indsats på hovedindsatspositionerne: Drage, Tiger eller Uafgjort.
- Du kan også placere din indsats på enhver af sideindsatspositionerne: Stor, Lille, Lige og Ulige - positionerne vises på hver side af hovedindsatspositionerne Drage eller Tiger. Der kan placeres sideindsatser uden at placere en hovedindsats.
- Når alle spillerne har placeret deres indsatser, giver dealeren et kort til Drage - siden og et kort til Tiger - siden. Siden med det højeste kort vinder.
- I tilfælde af en Uafgjort taber du 50 % af dine Drage og Tiger indsatser.
Grænseinterval
Grænseintervallerne, der vises ved siden af bordets navn i Lobbyen og på spillebordets UI, svarer til Drage/Tiger - grænserne.
Sideindsatser
Sideindsatserne er associeret med enten Drage eller Tiger - siden, men der kan placeres indsatser på begge sider. Det betyder, at du for eksempel kan placere en Drage - hovedindsats og en Tiger Ulige - sideindsats samtidig; eller en Drage Lille og en Tiger Lille - sideindsats uden en hovedindsats.
- En Stor - sideindsats vinder, hvis en 8 eller højere bliver givet til den tilsvarende hovedposition og taber, hvis det bliver 6 eller lavere.
- En Lille - sideindsats vinder, hvis en 6 eller lavere bliver givet til den tilsvarende hovedposition og taber, hvis det bliver 8 eller højere.
- Alle Stor og Lille - indsatser taber, hvis det bliver en 7.
- Ulige - sideindsatsen vinder, hvis det bliver følgende kort: A, 3, 5, 9, J, K.
- Lige - sideindsatsen vinder, hvis det bliver følgende kort: 2, 4, 6, 8, 10, Q.
- Alle Ulige og Lige - indsatser taber, hvis det bliver en 7.
For at reducere risikoen for spilmisbrug eller snyd, kan sideindsatserne fra tid til anden være deaktiveret.
Kortblanding
Der anvendes otte sæt forudblandede spil kort i spillet. Når et nyt sæt forudblandede spil kort bliver bragt til bordet, bliver kortene placeret i skoen og dealeren placerer et stopkort i det nye sæt kort. Når kortet bliver givet, meddeler dealeren, at kortene vil blive udskiftet i næste runde. Hver gang der bliver bragt et nyt sæt kort til bordet, bliver alle forrige kort fjernet. Kortene blandes endnu en gang ved bordet og placeres derpå i kortskoen.
Fjernede kort*: Hver gang en ny sko starter, brænder (dvs. fjerner) dealeren det første kort, med billedsiden opad, og derpå et antal kort, svarende til værdien på det første kort, med billedsiden nedad.
* Kun tilgængelig, hvis aktiveret af din serviceudbyder.
Tilbagebetaling til spiller og udbetalingstabeller
Den teoretiske tilbagebetaling til spiller (RTP) varierer fra indsatstyper.
Indsatstype |
RTP |
Drage/Tiger |
96,27% |
Uafgjort |
82,17% |
Sideindsatser |
92,31 % |
Udbetalingstabel
Indsatstype |
Udbetaling |
Drage/Tiger |
1:1 |
Uafgjort |
10:1 |
Sideindsatser |
1:1 |
Elementer på brugergrænsefladen:
Gentag indsats |
Placerer den samme indsats som i forrige runde. |
Fortryd |
Fjerner alle dine nuværende indsatser fra bordet. |
Fordobl |
Fordobler den sidst placerede indsats. |
Bekræft |
Bekræfter alle dine placerede indsatser på bordet. Uden bekræftelse tæller dine indsatser ikke. |
Menu |
Knappen åbner Indstillinger - menuen.
|
Saldo | Viser din aktuelle spilsaldo. Det er de penge, som du kan bruge til at spille spillet. |
Bank |
Åbner Bank-vinduet, hvor du kan foretage indbetalinger, anmode om udbetalinger, se din overførselshistorik, mv. |
Grænser |
Åbner Grænser-panelet. |
Drikkepenge |
Giver drikkepenge* til dealeren. * Muligheden er kun tilgængelig, hvis aktiveret af din serviceudbyder. |
Lobby |
Indlæser Lobbyen, hvor du kan slutte dig til et andet bord. Bemærk venligst, hvis spillerunden er i gang, og du har placeret en indsats på det aktuelle bord, skal du vente til spillerunden er slut, før du kan forlade dit aktuelle bord. |
Guld Jeton |
Bemærk: Din serviceudbyder kan slå denne feature til eller fra. Guld Jetoner er bonusjetoner, som der tildeles til dig i visse bordspil. Hver Guld Jeton har en specifik værdi og kan bruges til at satse med, lige som almindelige jetoner. Hvis Guld Jeton-menuen er tilgængelig på instrumentpanelet, betyder det, at du har tilgængelige Guld Jetoner, som kan anvendes i det aktuelle spil. Info-knappen åbner et pop-op vindue med mere information om Guld Jetonerne. For at satse med Guld Jetoner skal du først vælge den ønskede Guld Jetonværdi og dernæst placere en indsats som normalt. Det resterende antal Guld Jetoner falder henholdsvis. Bemærk venligst:
I tilfælde af at resultatet ender Uafgjort eller i et Push, bliver din Guld Jeton returneret til dig. Bemærk, resultatet Uafgjort eller Push forefindes i Blackjack, Baccarat, Dragon-Tiger og pokerspil. Du kan ikke forsikre en Guld Jeton-indsats eller en blandet indsats. Når din Guld Jeton-indsats vinder, bliver værdien af den gevinstgivende Guld Jeton fratrukket dit vundne beløb. Alle spillerunder, som der spilles med Guld Jetoner, fremhæves også i spilhistorikken med et tilsvarende (GC)-ikon. |
Ansvarsfraskrivelse for Live Indsatser
Vi gør alt for at sikre, at de informationer, som vises til dig og på din hjemmeside, er korrekt hvad angår begivenhederne. Men dette er kun vejledende. Grundet disse begivenheders natur og live-transmissioners risiko for at være forsinket påtager vi os intet ansvar for at en hvilken som helst information, inklusive resultatet og tidspunktet for spillet, er korrekt. Sikr dig derfor, at du henviser til de specifikke indsatsregler for at se, hvordan indsatser afklares på det specifikke marked. Bemærk, at denne forsinkelse varierer fra kunde til kunde, og kan afhænge af indstillingerne, hvorfra der modtages data og billeder.
Live videofeeds: På grund af internettets natur kan der forekomme ventetid i videoen. Spillet er designet til at sikre, at ingen spillere kan drage fordel heraf eller komme i en ugunstig situation på grund af potentiel ventetid.
Bemærkning vedrørende tekniske fejl: En teknisk fejl annullerer alle udbetalinger og spil.
Bemærkning vedrørende afrunding: Indsatser afrundes altid fra den tredje decimal. Når du tilbagebetales og pengene overføres til din kontosaldo, bliver ethvert beløb under 0,01 rundet ned.
Bemærkning vedrørende internetafbrydelser: Hvis du mister forbindelsen i et spil på grund af internetproblemer, vil dine indsatser blive registreret og udbetalt i forhold til rundens resultat. Du kan se rundens resultat under spilhistorik.
Scorekort
Der er fem Dragon Tiger Scorekort : Bead Road, Big Road, Big Eye Road, Small Road, og Cockroach Road.
Hvert scorekort markerer spillets resultater ved at anvende et forskelligt mønster.
Forskellen består i startpunktet og måden hvorpå resultaterne markeres.
Der er følgende markeringer på scorekortene:
- Orange cirkel - Tiger vandt runden.
- Rød cirkel - Dragen vandt runden.
- Grøn skråstreg - Runden endte Uafgjort.
Du kan ændre indholdet på scorekortene (funktionen er kun tilgængelig på ikke-mobile enheder):
- Aktuel - Viser resultaterne for den aktuelle sko.
- Sidste - Viser resultaterne for den sidste sko.
- Sidste -1 - Viser resultaterne for den næstsidste sko.
- Samlet - Indeholder resultaterne for alle disse sko.
- T - Viser kort, hvordan scorekortet vil se ud, hvis det næste resultat bliver Tiger.
- D - Viser kort, hvordan scorekortet vil se ud, hvis det næste resultat bliver Drage.
Generelt giver Scorekortene dig mulighed for enten at se Drage eller Tiger sejrsstimer.
Sejre for den samme side og uafgjort, vises i en kolonne. Når den anden side vinder, startes der en ny kolonne.
Uafgjort bryder ikke en kolonne.
Bead Road scorekortet viser rundernes resultat i rækkefølge. Cellen øverst til venstre viser det første resultat, cellen under det næste, osv.
Når den nederste celle er blevet udfyldt, noteres næste resultat i cellen øverst i næste kolonne.
Bead Road scorekortet viser spillerundens resultat og den vindende hånds samlede point:
- En orange cirkel betyder, at Tigeren vandt runden.
- En rød cirkel betyder, at Dragen vandt runden.
- En grøn cirkel indikerer en Uafgjort.
Alle scorekortene beskrevet nedenfor er udledt af Big Road. Cirkler på scorekortene repræsenterer sammenhængende spillerunder og viser grafisk, hvordan kolonnerne ændrer sig afhængig af hver rundes resultat.
Følgende er et eksempel på nogle resultater, noteret på et Big Road scorekort.
Alle andre scorekort eksempler givet nedenfor, er baseret på dette specifikke kort:
Pilene viser, hvordan Big Eye Road kortet er genereret fra Big Road.
Det resulterende Big Eye Road kort ser således ud:
Startpunktet svarer til celle B2 på Big Road scorekortet, hvilket er det andet resultat (hånd) efter den første ændring i spillet. Hvis B2 er tom, er startpunktet A3.
For at markere en hvilken som helst række, bortset fra A i en kolonne, inklusiv startpunktet, undersøges cellen i samme række, i den forrige kolonne.
- En celle på Big Eye Road markeres med orange, hvis den indeholder et resultat.
- En celle på Big Eye Road markeres med rød, hvis cellen er tom. Dette er den første celle, som ikke svarer til et resultat i forrige kolonne.
- På Big Eye Road kortet er alle celler i samme kolonne, efter den første celle uden et tilsvarende resultat i forrige kolonne, markeret med orange.
For at markere række A i enhver kolonne, inklusiv startpunktet, hvilket betyder, at spilresultatet har ændret sig, skal de to forrige kolonner sammenlignes.
Hvis antallet at resultater i disse kolonner er ens, markeres cellen på Big Eye Road orange.
Hvis antallet af resultater er ulige, markeres den første celle på Big Eye Road rød.
Hver farveændring på Big Eye Road, starter en ny kolonne. Uafgjort resultater ændrer ikke noget.
Small RoadPilene viser, hvordan Small Road kortet genereres fra Big Road kortet.
Det resulterende Small Road kort ser således ud:
Startpunktet svarer til celle B3 på Big Road scorekortet, hvilket er det andet resultat (hånd) efter den anden ændring i spillet. Hvis B3 er tom, er startpunktet A4.
For at markere enhver række, bortset fra A i enhver kolonne, inklusiv startpunktet, undersøges cellen i den samme række, i den 2.forrige kolonne.
- Cellen på Small Road kortet er markeret med orange, hvis den celle indeholder et resultat.
- Cellen på Small Road kortet er markeret med rød, hvis den celle er tom. Dette er den første celle, som ikke svarer til et resultat i forrige kolonne.
- På Small Road kortet er alle celler i samme kolonne, efter den første celle uden et tilsvarende resultat i forrige kolonne, markeret med rød.
For at markere række A i enhver kolonne, inklusiv startpunktet, hvilket betyder, at spilresultatet har ændret sig, skal den forrige kolonne og den 2. kolonne før den, sammenlignes.
Cellen på Small Road kortet er markeret med orange, hvis antallet af resultater i disse kolonner er ens.
Den første celle på Small Road kortet er markeret med rød, hvis antallet af resultater er forskellig.
Hver farveændring på Small Road, starter en ny kolonne. Uafgjort resultater ændrer ikke noget.
Cockroach RoadPilene viser, hvordan Cockroach Road kortet er genereret fra Big Road kortet.
Det resulterende Cockroach Road kort ser således ud:
Startpunktet svarer til celle B4 på Big Road scorekortet, hvilket er det andet resultat (hånd) efter den tredje ændring i spillet. Hvis B4 er tom, er startpunktet A5.
For at markere enhver række, bortset fra A i enhver kolonne, inklusiv startpunktet, undersøges cellen i samme række, i tredje forrige kolonne.
- Cellen på Cockroach Road kortet er markeret med orange, hvis den celle indeholder et resultat.
- Cellen på Cockroach Road kortet er markeret med rød, hvis den celle er tom. Dette er den første celle, som ikke svarer til et resultat i forrige kolonne.
- På Cockroach Road kortet er alle celler i samme kolonne, efter den første celle uden et tilsvarende resultat i den forrige kolonne, markeret med orange.
For at markere række A i enhver kolonne, inklusiv startpunktet, hvilket betyder, at spilresultatet har ændret sig, skal den forrige kolonne og den 3. kolonne før den, sammenlignes.
Cellen på Cockroach Road kortet er markeret med orange, hvis antallet af resultater i disse kolonner er ens.
Den første celle på Cockroach Road kortet er markeret med rød, hvis antallet af resultater er forskellig.
Hver farveændring på Cockroach Road, starter en ny kolonne. Uafgjort resultater ændrer ikke noget.
Opdateret: 14.01.2020
Seneste opdatering: 13-02-2020